wtorek, 18 kwietnia 2017

Projekt - Odrodzenie

Witam!
Tym razem na kolejny post nie musieliście czekać pół roku... :D
Postanowiłam że nazwę wspomniany w poprzednim poście projekt tak samo jak tytuł wpisu czyli ,,Odrodzenie". Dlaczego tak?
Zachęcam do przeczytania reszty! :)

Odrodzenie, idealne określenie wiosny. Czas gdy wszystko budzi się do życia... Rośliny, zwierzęta oraz MY. Pogoda mimo że w wielu regionach nieidealna to jednak lepsza i znacznie bardziej znośna.
Czegoż chcieć więcej? O wiele łatwiej jest coś zmienić, ,,narodzić się na nowo", spróbować od początku.

Zanim przedstawię wam kompletną listę, chciałabym żebyście zobaczyli plusy brania udziału w naszym projekcie:


1. Nie musisz wykonywać wszystkich punktów z listy jeśli problemy zdrowotne (psa bądź Twoje) nie pozwalają wam na to.
2. Możesz wyrzucić z listy dwa zadania ale zastąp je innymi, wybranymi przez siebie. *
3. Na wykonanie wszystkich zadań masz cały rok!*
4. Możesz liczyć na nasze wsparcie i pomoc!
5. W każdej chwili możesz się poddać i zrezygnować z projektu *
6. W każdej chwili możesz przyłączyć się do projektu!



*2 Rozumiem, że nie każdy psiarz ma problem z przywołaniem, posiada bloga czy stronkę lub musi oszczędzać pieniądze dlatego możecie dowolnie zmodyfikować wybrane przez was punkty. Na końcu listy znajdują się dwa puste pola na wasze pomysły.
*5 Jednak mam nadzieję że tego nie zrobisz! :)
*6 Masz czas do końca roku 2017



A oto i lista! :)
Oczywiście jest ona dla was, więc jeśli chcecie możecie ją sobie wydrukować/przepisać.
Polecam jakoś odznaczać wykonane zadania. Jak wspomniałam wyżej na końcu znajdują się dwa puste pola na wasze pomysły.
Możecie je oczywiście zostawić puste jeśli wykonujecie wszystkie zadania ale jeśli rezygnujecie z czegoś z listy to po prostu przekreślcie polecenie i zapiszcie swoje własne w punkcie 17 lub 18.


Tak prezentuje się nasza lista! :)
Nie wiem jak to wygląda z jakością... W trakcie tworzenia wybrałam format A4 ale być może jakoś jest trochę gorsza, jeśli tak i chcielibyście oryginał to proszę o maila! :)

***


Piszcie w komentarzach czy jesteście chętni na 100% i czy podejmujecie wyzwanie! 
Jeśli nie macie konta gmail możecie do mnie napisać. Chciałabym po prostu zorientować się ile was jest. Jeśli zbierze się grupa przynajmniej pięciu osób założę wydarzenie na facebooku gdzie będziemy mogli patrzeć na swoje postępy, a także motywować się wzajemnie.

***

Zastanówcie się dobrze i dajcie nam znać. 
Zapraszamy i pozdrawiamy M&A! ♥




24 komentarze:

  1. My jesteśmy chetni! Chociaz nie wiem jak załatwie komunikacje miejska na tym zadupiu ale cos skombinujemy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie! :)
      Posiadacie może jakąś stronę?
      Bo bloga nie znalazłam.

      Usuń
    2. Uzupełniłam informacje w posćie o projekt (tym drugim)

      Usuń
  2. My jesteśmy chetni! Chociaz nie wiem jak załatwie komunikacje miejska na tym zadupiu ale cos skombinujemy :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lu zawsze bardzo chętna. :) Z komunikacją miejską będzie problem ale jakoś damy radę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie!
      Miki też będzie brał udział?

      Usuń
  4. Bierzemy udział! Tylko muszę niestety zmienić punkt 1 na zwiększenie mojego zaufania do Jumpera :)
    Pozdrawiamy Julia i Jumper

    OdpowiedzUsuń
  5. Bierzemy udział, zmieniam punkt 1 na czekanie na jedzenie aż nie powiem "start"

    OdpowiedzUsuń
  6. ja i moje psiaki bierzemy udział!

    OdpowiedzUsuń
  7. Razem z Bobikiem i Azą jesteśmy chętni! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Razem z Koko i Łajką bierzemy udział. Tylko u nas punkt 1 to tylko pociąg, ale odpada.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pewna ze wezmę udział świetna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A co tam, można narodzić się na nowo w wieku dziewięciu lat, prawda pies?
    Bierzemy udział. Trochę sobie zmodyfikujemy bo na przykład diy to coś za czym nie przepadam (jeżeli chodzi o psie rzeczy) ale z radością przyłączymy się do akcji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podejmujemy się! Dwa zadania troszkę nam nie pasują Ale mam 20 własnych postanowień więc będziemy miały co robić w tym roku :D
    Życzymy powodzenia w projekcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo cieszy mnie wasze zaangażowanie! :)
    Zapraszajcie znajomych do udziału.

    Wszystkim życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bierzemy udział! Jednak podróż komunikacją miejską w naszym miejscu zamieszkania nie wyjdzie. Handmade - akurat zastanawialiśmy się nad kupnem rzeczy do planowanego wcześniej diy, także ten punkt bardzo nas cieszy. Przywołanie też mieliśmy ćwiczyć, więc lista dla nas idealna ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm, fajny pomysł! :D Weźmiemy udział w tym projekcie. Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł z tym projektem! Ja raczej się do niego nie zapiszę, ale wszystkim pozostałym życzę powodzenia w spełnianiu warunków! :D
    Pozdrawiamy! | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł, chociaż według mnie każdy powinien wymyślić swoje "zadania", no bo mi np większość nie pasuje, więc ja udziału nie biore, ale życzę powodzenia innym! :D

    zwariowaneurwisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. My również się zgłaszamy ! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś, bardzo proszę zostań jeszcze chwilkę i skomentuj. Dla mnie komentarze to motywacja do dalszego pisania! :)